KONTAKT OS
Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre mere om Kontorholmen!

NYHEDSBREV
Tilmeld dig Kontorholmens nyhedsbrev, og få de seneste nyheder fra Kontorholmen

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er forskellen på et kontorfællesskab og et kontorhotel?

I et kontorfællesskab deles lejerne om fællesarealer, som indbyder til fælles hygge og sparring. I et kontorhotel er der typisk ikke fællesarealer, og lejerne opholder sig oftest bag lukkede døre i deres kontorer.what you do today

På Kontorholmen har alle kontorer både en glasvæg og en vinduesvæg. Derfor er der masser af naturligt lys på kontorerne, og lejerne har samtidig mulighed for at være en del af fællesskabet, selvom døren til kontoret er lukket.

Hvad enter du har valgt en af Kontorholmens åbne kontorpladser eller lukkede kontorer, kan du gratis bruge et af mødelokalerne, hvis du har behov for kundemøder, lange telefonsamtaler eller andet.

I et kontorhotel betaler lejerne som regel for at leje mødelokalerne på timebasis. I Kontorholmens kontorfællesskab er brug af mødelokaler naturligvis inkluderet i huslejen.

Hvilke fordele er der ved at vælge et kontor eller en kontorplads på Kontorholmen?

pause i green room

  • Arbejdsro og en mere produktiv hverdag væk fra hjemmets praktiske mål
  • Mulighed for socialt samvær og sparring med de øvrige lejere, når du har tid og lyst
  • Gratis adgang til mødelokaler, køkken og kantine, toilet og badefaciliteter, indendørs loungeområder, møbleret tagterrasse, japansk have og masser af parkeringspladser
  • Derudover får du hæve/sænkebord, kontorstol, stort aflåseligt skab og lynhurtigt Wi-Fi

Kan jeg kun arbejde mellem kl 8-17?

Nej! Du vælger selv hvilken tid på døgnet, du har lyst til at arbejde. På Kontorholmen får du dit eget nøglekort, som giver dig adgang døgnet rundt – 365 dage om året.

Hvor lang er bindingsperioden?

Det afhænger af om du har valgt at leje en kontorplads eller et kontor:
Kontorpladsen kan opsiges med 10 dages varsel til den første i måneden. Bindingsperioden er dog 30 dage, den første måned kontorpladsen lejes.
Kontorer op til 100 kvm kan opsiges med 2 måneders varsel til den første i måneden.
Ved kontorarealer på mere end 100 kvm aftales lejevilkår individuelt.

Hvad gør jeg, hvis jeg skal bruge mere plads?

På Kontorholmen har vi kontorer helt op til 300 kvm. Derfor har vi også plads til dig, når din virksomhed vækster.

Kan jeg opbevare vareprøver m.v. på Kontorholmen?

Ja! Både kontorpladser og kontorer er møbleret med rummelige, aflåselige skabe, hvor du kan opbevare dine ting. Hvis du får behov for mere opbevaringsplads, kan vi lave det til dig.

Hvordan booker jeg mødelokale?

Hvis du får kunder på besøg kan du på forhånd booke et af mødelokalerne. I mødelokalerne er der plads til 4-8 deltagere. Lokalerne adskilles af foldevægge, hvilket giver mulighed for at afholde møder med op til 18 deltagere. Bygningens store AV-rum kan også bookes ved større arrangementer.

Du kan booke lokaler HER (kommer snart).

Er der mulighed for frokostordning eller mødeforplejning på Kontorholmen?

Ja, der kan aftales lækker frokostordning igennem Ryde Gastronomi som holder til på stueplan (gå ned ad tagterrassens trappe). Læs mere HER.

Er der fælles printer stillet til rådighed?

Ja, vi har opsat A3 laserprinter/scanner til fri afbenyttelse. Som lejer på Kontorholmen får du brugerprofil til printeren og et printerkort som du skal bruge hver gang du har et udskriftsjob. Udskrifter opkræves via huslejefaktura.

Priser
Sort/hvid print: 0,39 kr. pr/side
Farve print: 0,99 kr. pr/side

Guide til opsætning/brug af printer kan du finde HER (kræver password).

Hvad gør jeg i tilfælde af problemer med Kontorholmens netværk og internet?

Du kan finde løsningsforslag og nummer til support HER (kræver password).

Har du andre spørgsmål?

Ring til os på 32 27 29 00 eller tryk på “Kontakt os”-knappen!

KONTAKT OS
Kontorholmen
Avedøreholmen 96 C
2650 Hvidovre
Telefon: 3527 2900
Email: kontorholmen@levring.eu
www.kontorholmen.com